2016. augusztus 27., szombat

a 004-es pénztár üzenete










 

4 megjegyzés:

Anikó írta...

Elárulod mely üzlet blokkján található ez a gyönyörű idézet ??? Egészen meghatódtam a mélységes igazságán :-)

duende írta...

EuroFamily :) Egyébként nagyon szimpatikusak. Jómúltkorában - úgy egy éve - megláttam a polcukon a pálmaolajat. Elkértem a vásárlók könyvét, szegény eladók azt hitték, valami gond van. De csak annyit írtam bele, hogy a pálmaolaj miatt a gorillák és más állatok élőhelyét tönkreteszik, az őserdőket kiírtják, az állatfajokat kipusztítják. És hogy a cég neve "family" ami nem csak a szűk családot jelenti, de a Föld is egy család, így hát vigyáznunk kéne egymásra, az állatrokonainkra is.
Nagyon kedvesek voltak, válaszoltak is, hogy utánanéznek a problémának, kaptam egy tollat is ajándékba.
De ami a lényeg: az után egyszer sem találtam pálmaolajat a polcaikon. Eltűnt. :)

Anikó írta...

Nem is hallottam ilyen üzletről, érdekes ???? :-)
Mindenesetre ezekszerint odafigyelnek a vásárlók észrevételeire, ez nagyon pozitív :-)

duende írta...

Lehet, hogy tifelétek nincs, pedig jó bolt. Náluk szoktam venni mindenféle takarítószert, száraztésztákat, kávét, fűszereket, ezt-azt. Olvasószemüveget. :))

Igen, örültem neki nagyon. :)