2012. május 6., vasárnap

In memoriam


Az éjjel elment egy ember e Földről. Gyulának hívták. Hentes volt és jó ember. Mindig mosolygott, viccelődött, kedves volt mindenkivel. Tőle vásároltam mindig. Szerettem.
Minden húsétel, ami a blogon látható, Tőle volt. Így láthatatlanul Ő is mindig az asztalunk vendége volt. Hozzájárult az életünkhöz lényével, a munkájával. Hála érte Neki.
Az összes Buddhák, Angyalok és Jószellemek kísérjék az útján.

S minden édesanyát is, mindhárom időben, s mindenütt.

6 megjegyzés:

marisz57 írta...

Milyen kedves tőled, hogy megemlékezel róla!

duende írta...

Az életem része volt Ő is. És a blogé is.

Tálaló írta...

Kedves,szép ez a pár sorod.

Olyan jó ebben a feje tetejére állt világban egy kedves hentes,zöldséges vagy boltos.Aki ismeri,hogy milyen húst,felvágottat,zöldégfélét szeretek.Aki üdvözöl,esetleg váltunk pár szót.
Emiatt nem veszem a tejet automatából,s ezért vásárolok nagyon ritkán multiknál.Mert nekem a vásárlás öröméhez hozzátartozik a személyes kapcsolat.

duende írta...

Csak ismételni tudnálak. Én is így gondolom-élem. :)

inhofandrás írta...

Köszönöm a megemlékezést a család nevében!Kálmán Eszter

duende írta...

Kedves Eszter!

Megsirattam. Ez volt a legkevesebb, hogy megemlékezem Róla.

Szeretettel

duende