2010. március 12., péntek

Húsvéti tippek gasztrobloggerek konyhájából - Kifőztük, 1. szám

.




Elolvastam kedves Kollegináim első kiadványát - fantasztikus jó ötletek, receptek vannak benne! Köszönöm szépen a sok munkát Nekik - Szepykének plusz még a jó ötletért is gratulálok -, sok olyan receptet találtam benne, amit majd az ünnepekre hasznosítani tudok. Öröm volt böngészni, és mindig elámulok, milyen ügyesek tudtok lenni!
Az újságot ajánlom szeretettel mindenkinek, aki húsvéti recepteket, tippeket, ötleteket keres az ünnepi asztalra! ITT megrendelheti bárki, a kiadvány ingyenes csak regisztrálni kell.
Ami külön fantasztikus: gondoltak a vegetáriánusokra is, sok jó húsmentes recept is van benne. Ez különösen fontos szerintem, mert hétköznap elég könnyű vegának lenni - magamról tudom, hiszen 2 évig én sem ettem húst - de az ünnepek mindig egy kicsit fejtörést okoztak.

csak a tavasz jönne már...

7 megjegyzés:

szepyke írta...

Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat, mindegyikünk nevében!:)

És tudod, várunk szeretettel!:))

sedith írta...

Örülök, hoyg tetszik, Duende! De jó lenne, ha te is benne lennél a csapatban!:)

Moha írta...

Köszönjük a dícséretet!

Anyucika írta...

Szia Ha időd engedi,nézz be hozzám.vár egy kis ajándék.

Kata írta...

Köszi, köszi, nagyon aranyos vagy:)

Jade írta...

Koszi szepen!

duende írta...

Szívesen Lányok! Ami jár, az jár! :)