2009. július 7., kedd

Fotóalbum: a házikó és a látvány a teraszról

*


A kis pad a bejáratnál.





Egylégterű, pici, de minden van benne, még kandalló is.



Duende épp a kandallópárkányon elmélkedik...

Ebben a kis hegyi pincében laktunk. Évek óta visszajárunk, mert csodálatos helyen van és nagyon kedvesek, nagyon aranyosak a házigazdák.


Ezen az úton jövünk fel a házhoz.


A szőlőben gondos őrszemek vigyázzák a termést. :)


És ezt látni a teraszról. A Balatont, igen. A révfülöpi öblöt.


És néha csodás játékát az égnek...

Folyt. köv...... (Remélem, még nem unjátok... )
*

24 megjegyzés:

Limara írta...

nem, dehogy! Alig várom a folytatást! :))Csodás!

duende írta...

:))
Nagyon aranyos vagy Limara! Köszi a bíztatást, akkor folytatom! :)

Leszenek még virágok és állatkák, meg ételek, meg balaton, meg nem is tudom... :))

BeckZsu írta...

Ez nagyon szép, még így leírásban sem lehet megunni :) Élőben meg csodálatos lehet!

murok marci írta...

ilyan csodálatos képek mellett ugyan hogy unhatnánk....

Csibe írta...

Csodaszépségességes! Várom én is a folytatást!

Palócprovence írta...

Csak győzzed folytatni! :))

Ancsika írta...

Ilyet kérdezni!!!!
Persze, hogy nem unom!!! :)
Még, még!!!!

erős ildikó írta...

Én is nagyon várom a folytatást! Csodaszép képeket hoztál nekünk!:)

nana írta...

ugyanez a hímzett változatú házi áldás van a káli-medencei házunk konyhájában a falon :):)

trinity írta...

Méghogy unjuk....Dehogy!
Én picit irigykedek-tudod, miért....
És várom a folytatást!!!!

Wise Lady írta...

Nagyon szép! Gyönyörű hely, igazán kikapcsolódásra termett.

duende írta...

Köszönöm szépen. BeckZsu! :)
És valóban az. :)

duende írta...

Akkor jó Stampoasis! :)

duende írta...

Köszönöm Csibe! :)

duende írta...

Hát tényleg alig győzöm, Palócprovance! Még vannak képek, több témában... :))
Minek fotóztam én ennyit?!

duende írta...

Igyekeztem, Napmátka! :)

duende írta...

Nana, ez jó! :)))
Jártunk felétek is. :)

duende írta...

Tudom, Trin... Jó lett volna...

duende írta...

Nagyon nyugodt, békés, élettel teli - valóban, Whise Lady.

duende írta...

Mian, és még van, illetve lesz! :))
Átmentem kicccsi jappánba, tisztára. :))

Renata Kalman írta...

Mennyi munkád van benne (újból ezt mondom). Tartalmas nyaralásotok volt!!

duende írta...

Valóban sokat dolgoztam vele. De szépek, és ez a lényeg! :)

nana írta...

sejtettem :)

duende írta...

Nana, augusztusban még megyünk vissza pár napra! :)