2009. július 8., szerda

Fotóalbum: állatkák

*


Az állatsereglet. Tücskünk is volt egy este. A függönykarnison tartotta koncertjét. Le is fotóztam, csak este volt és sötét, így a kép sajnos nem lett közölhető minőségű.
Szúnyogunk is volt... Regiment. Sok élménnyel és még több csípéssel érkeztem haza. Vagy százezerrel. Valamiért nagyon szeretik a véremet. A kis vámpírok. Bosszúból őket nem örökítettem meg. Azért se.





Ez a tücsök és bogár szekció. Tücsköt kéretik elképzelni.








A madárkák. Rengeteg féle volt, egész nap csicsergtek, énekeltek, füttyögtek, víjjogtak. Szóval egy ornitológus a paradicsomban érezte volna magát. Sokszor láttunk nagy ragadozó madarakat is a ház közelében, sólyomféléket. A közeli erdőben fészkelhettek. Gólyát is sokat láttunk csak sajna mindig az autóból, így nem sikerült lencsevégre kapnom egy gólyafészket sem. Egyre több van belőlük ismét, nagyon jó látni őket a falvakban.




Ez a helyes cica készséggel állt (ült) nekem modellt Mindszentkállán.










Ő pedig hozzánk tartozik. :)


*

21 megjegyzés:

trinity írta...

Szóval Kókusz is nyaralt:))))
Szuper gazdik vagytok!!!
Ő is jól érezte magát, gondolom...Nem zavarta meg az új környezet?

duende írta...

Mindig nyaral veünk! :)

naná! Egész nap szabadon lenni, zöldben meg minden... Fogott is egy gyíkot, pedig antimacska. :)

Nem szokta nagyon. Vele vagyunk, és ez biztonságot ad neki. Mert nagyon félőps cica amúgy. Azért művelt furákat. Pl. három éjjel is arra ébredtem, hogy a pofiját az enyémhez dörgöli, bújik hozzám, és olyan hangosan dormbolt, hogy szerintem a szomszédban is hallották... :)) Szeretetrohamai voltak. És kizárólag egészen hozzám - konkrétan a hónom alá - bújva óhajtott csak elaludni. :))

De csavargott egész nap. Mi is. Este meg csak kiabálni kellett neki, és már jött is. valahonnan. Vagy az erdőből, vagy valamelyik szomszéd szőlőből. :)

Wise Lady írta...

No de most hogy? Felmásztál a fára madártojást fényképezni?

Kata írta...

Nem bírtál aludni?:) De jók a képek! Viszont a szúnyogoknak nem örülök:(, engem is imádnak. Igaz mi alapvetően Siófokra megyünk, de ha a Balcsi egyik részén vannak, akkor vannak máshol is...

Chef Viki írta...

A gólyákból egyet küldhetnél felénk :-))

A szúnyogok állítólag jobban szeretik a nők vérét. Ráadásul csak a lány szúnyogok csípnek!

Az egyik legutálatosabb élőlény :-( Lekapcsolod a villanyt és rögtön ott terem a "hegedűjével"!

Renata Kalman írta...

Nálunk is van szentjánosbogár, esténként. Egy regiment! No meg békák :)

Palócprovence írta...

Már hiányoltam a Kókuszos képeket, régen meséltél róla! :)

duende írta...

Whise Lady, a feketerigó fészek a szőlőben volt. Oda fészkelt be a rigómama. :)

duende írta...

Nem, Kata! Telehold volt, ilyenkor abszolút nem vagyok álmos éjjel...
Volt szúnyogirtás egyébként. Az már más kérdés, mennyit használ...

duende írta...

Tényleg nagyon útálatosak, Viki! :(

duende írta...

A szentjános bogarakat nagyon szeretem, Renáta. De arrafelé nem voltak, sajnos.

duende írta...

Tényleg régen nem szerepelt Kókuszos kép az "étlapon", Palócprovance! :))

Névtelen írta...

Kedves Duende!Minden képed nagyon csodás!!!!!Üdv:Moncs

Katy írta...

Szia. Egy egész álatkertett nyithanál belépövel eggüt. Szép képek. Én is szeretek fénykézni hangyátol kezdve minden élölényt. Virágaim is vannak. Most a teraszón éppen orchideák.
Feltünt a házi áldás, mert nekem is fel van téve a bejárantnál. Ugye modernab és be van rámázva. Beszámoltam én is hogy ne legyek kiközösitve a plétykábol :-)

Renata Kalman írta...

Akkor én tévedésben éltem eddig...A képen az a zöld hátú nem szentjánosbogár?
Most nézem a Neten, nem...
mi ennek a neve?

erős ildikó írta...

Nagyon jó, hogy vittétek a cicust! Ezt a színes (smaragdzöld) bogarat már mi is sokszor fotóztuk, de nem is tudom a nevét...

Renata Kalman írta...

Felícia rájött, hogy rózsabogár!!!

duende írta...

Kedves Moncs! Köszönöm! :)

duende írta...

De jó, Katy! :)) Nagyanyáméknál is volt ilyen anno, a konyhában.

Az orchideák gyönyörűek!

duende írta...

Így igaz Renáta, rózsabogár!

duende írta...

Mindig visszük Kóskuszmacskát is, Napmátka. Nagyon élvezi a szabadságot ő is! :)